søndag den 17. november 2013

Julegaver eller ....

I dag tog min mor en hel masse gavepapir frem. Yes, tænkte jeg, så skal hun nok pakke gaver ind til mig. Ja jeg ved godt, at min far snart har fødselsdag, men jeg elsker jo at få gaver, så det må da være til mig. Jeg blev faktisk ellevild.

Jeg blev så ellevild at jeg sprang op på bordet med forbenene. Min mor blev også ellevild, men det var vist mest fordi hun ville have mig ned igen.


  Ja ja, rolig nu, jeg skal jo lige se hvad der gemmer sig i posen. Det må da være til mig.


                                          Okay okay, så går jeg ned igen.


                Men du kan altså ikke forbyde mig at ligge her og vogte poserne med gaver.


Hvis jeg lægger benet her på posen, kan min mor da ikke tage en gave frem uden at jeg ser hvad det er.


Hold da op, hvor er det kedeligt. Det ser jo overhovedet ikke ud til at være til mig. Jeg tror jeg snupper mig en lur.

Min mor siger at det er gaver til en julekalender, og at fortsættelse følger ..........


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.