torsdag den 14. november 2013

Tømrer og genoptræning ...

Ja nu er det altså ikke tømreren der skal genoptrænes, men min far. Uuh jeg glæder mig til han kan gå rigtig igen, for så kan han gå tur med mig og min mor.

Nå men hvis vi starter med i morges, kunne jeg høre en bil. Jeg tænkte, hvad, hvem og hvorfor kom der lige en bil her i vores indkørsel. Jeg er jo meget vagtsom og endnu mere nysgerrig, så jeg måtte jo straks finde ud af hvad der foregik.
                                           
                                                           Hmm... hvem kommer der?

Ja det viste sig jo at være vores tømrer, der skulle lave det tag på stalden, som blev ødelagt efter den store storm forleden dag. Så der blev slæbt træ ind i haven.

                                     
                                                  Det lugter nu godt sådan noget træ!


 Der er flere lugte i sådan noget træ, end man lige skulle tro. Min mor, og nok endnu mere tømreren, er glade for at jeg ikke er en han hund. For så letter jeg jo ikke ben.

                                  
                                             Kommer der mon mere træ ind i min have?

Der kom altså ikke mere træ ind i haven lige der. Resten blev slæbt op på stald loftet.

Midt i det hele kørte min mor og far så til genoptræning med min far. Det gik rigtig godt, men nu skal han da godt nok til at gøre ting med det ben. Min far og mor mærkede også sådan en jern-knæskal som min far har fået sat ind i sit ben, og den var godt nok tung, sagde de. De talte også om, at hvis min far havde taget på i vægt, så var det i hvert fald fordi knæskallen var så tung. Det grinede de meget af.

Vi sluttede så dagen af herhjemme hos mig, med at de fik den sædvanlige eftermiddagskaffe. Jeg fik pebernødder, mens de fik kaffe. Jeg eeelsker pebernødder. Jeg fik nu ikke nok synes jeg, men de sagde at de ikke var så sunde for mig.

                         
                                 Pebernødder, pebernødder jeg tænker dem ned i min mund!

                                 
                                      Kom nu, kom nu, lad dem blive ved med at komme!!


      Og det er sådan man ser ud, når de gamle siger stop. Der er næsten tårer i øjnene. Snøft...

Øv, det var så det guf for i dag. Meeen der er en ny dag i morgen og jeg så at der var flere pebernødder i posen. Så forhåbentlig ...

2 kommentarer:

  1. Der går da ikke længe før den hund bliver tilbud et tømrerarbejde. Kan være den har været tømrer i et tidligere liv. Rigtig godt lade forsæt det gode arbejde. Mvh. Benjamin og http://3-byg.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha Ja det blev så godt :-) Helt sikkert på grund af hunden.

      Slet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.