søndag den 29. december 2013

Vaskedag.

Ja det er ikke vaskedag for mig, men for min mors vasketøj.

Jeg blev rædselsslagen fordi, da min mor skulle tørre det våde tøj, faldt min nye pive-hund ud ad vaskemaskinen. Det var jo forfærdeligt hvis pive-hunden ikke kunne pive mere. Selv om jeg har 3 gummi dyr mere, hvor pivet ikke er gnavet ud, så elsker jeg min nye pive-hund.

 Det var fordi jeg havde smidt min nye pive-hund i min mors vasketøj, da hun sorterede det. Og hun opdagede intet før tøjet var vasket.
Min helt nye pive-hund i vaskemaskinen, oh gru oh gru...
Jeg skyndte mig at hente min nye pive-hund..
Jeg prøver hurtigt om den kan pive...
Det kunne den heldigvis....får jeg så en bobser???
Jeg bliver nødt til at prøve at pive med hunden en gang til, for en sikkerheds skyld!!
Jo, det kunne den. Så kan jeg heldigvis slappe af igen og pive-hunden... den ligger og griner.

Vuff.... og på gensyn til næste gang.


5 kommentarer:

  1. Voff på dig Laika!
    Så ren och fin den blev ... och så GLAD :-)
    I morron är det Nyårsafton.
    Jag tycker inte om alla raketerna ...
    Dom har redan börjat skjuta upp raketer där jag bor!
    Bäst att gömma sig under Mattes täcke :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh Stina synd om dig att du är rädd för missilerna. Min Matte och Husse gamla hund - som de hade innan jag kom till dem - han var också mycket rädd för raketer. Jag är inte alls rädd ändå.
      Gott nytt år till er alla från mig, min Matte och min Husse.

      Slet
  2. Hahaha! Your too funny Laika!!!!
    Sorry I have not been around in a few days, been so busy with the holidays!!!
    I hope you had a wonderful Christmas!! And wishing you and your family a Happy New Year!!!
    ((husky hugz))

    SvarSlet
    Svar
    1. Happy New Year to you all both humans and huskys :-)

      Slet
  3. LOL Your to funny Laika!! I totally agree with Jenna and her Huskies!!!!!
    Siamese smothers of purrs

    SvarSlet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.