søndag den 2. februar 2014

Leg i sneen.

Forleden dag, da vi stadigvæk havde en lille smule sne, var jeg ude at lege i sneen med min mor. Jeg kan godt blive helt fjollet når der er sne. Nu var det ikke fordi der var så meget sne igen, men jeg fandt alligevel nogle spændende spor. Det er jo fordelen ved sneen. Man kan se hvis der har gået nogle katte - eller andre spændende dyr.

Hmm...spor i sneen. Mon det skulle være en kat??
Jaa, jeg skulle have været politihund, så dygtig jeg er til at genkende sporene.
Flere spændende ting....måske jeg skulle blive detektiv!!
Jaaah, det er en pind. Jeg har givet den til min mor, så hun kan kaste den til mig. 
Jeg har alligevel ikke tid til at blive politihund eller detektiv. Jeg skal gribe pinden.
Jeg løber med den. Min mor skal trænes til at komme og hente pinden!!

Jeg tror, at min mor skal klikker-trænes, for hun kommer ikke efter pinden. Ærgerligt at jeg ikke har en klikker.

Vuff.... på gensyn næste gang.

3 kommentarer:

  1. Loved the video of you in the snow!
    And yep your right Laika, you should have been a police dog!

    SvarSlet
  2. Wow great video!
    You are SO right. You should totally be a police dog!!
    --Siamese Smothers frem Mikko--

    SvarSlet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.